Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. (wzór formularza otrzymasz od nas na podany przez Ciebie adres email – razem ze złożonym przez Ciebie zamówieniem)

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

VERUS Sp. z o.o.
10-434 Olsztyn, Kołobrzeska 42
NIP 7393944663
telefon: +48 724 202 520
e-mail: bok@verus-tj.eu

Firma nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Firma w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Zwrotom nie podlegają zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego towary w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, a więc dotyczy to wszystkich produktów na które było nanoszone logotypy, napisy i inne elementy, których usunąć już się nie da.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (wzór formularza możesz otrzymać również od nas, w tym celu napisz do nas na adres email: bok@verus-tj.eu) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

VERUS Sp. z o.o.
10-434 Olsztyn, Kołobrzeska 42
e-mail: bok@verus-tj.eu
NIP 7393944663
telefon: +48 724 202 520

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Firma nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.